Bröllop mm

Bröllopet  i fredags var myspysigt. Jag grät faktiskt bara en gång i kyrkan. Det var när portarna öppnades och min vackra kusin stod där med sin vita klänning och solstrålar i ryggen. Hon såg ut som en ängel. Min morbror tog henne under armen och förde henne till altaret. Så himla fint.
Kvällen bjöd sedan på underhållning i form av roliga uppträdanden, fina tal & bildspel. Mycket tårar och mycket skratt blev det.

♥Emma&StefanBlom♥




~~~

Min lördag bestod av sovmorgon, långprommis, systemetbesök, tacos med Elin och grillfest i Vällingby hos Gusten.
Jag är helt seriös när jag säger att jag vaknade imorse med träningsvärk i käkarna efter allt skratt.
Trevligt sällskap, roligt kortspel, en något för full Svanberg o Gusten som håller låda.. Mkt bättre blire inte.

~~~

Idag har jag varit i Kista med Becka. Vi käkade, var på bio och shoppade.
Vi fick äntligen se Baksmällan! Jag måste hålla med om att den var rolig. Men roligast var nog ändå när Becka fällde kommentaren "IGÅR! Hihihi" när det var något skämt om sarre i ansiktet.. Jag fattade ju på en gång att hon menade en av Gustens många historier från kvällen innan.. Men det tror jag inte att resten av befolkningen i biosalongen gjorde.
Bra Becka ;)

Jag klarade inte av att ha dåligt samvete BÅDE för shoppingen och svullandet så när jag kom hem drog jag på mig joggingdojjorna o tog mig en runda.



Imorgon fyller lillesyrran fjortis!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, nästa gång ska jag tänka en gång extra innan jag öppnar munnen på en bio!!

Trevligt hade vi i alla fall :) <3

2009-08-03 @ 16:38:02
Postat av: Fison

heheh nä varför då det var ju kul :D

Yaa mkt trevligt! Bio på torsdag igen :) <3

2009-08-04 @ 00:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0