De spontana utekvällarna är de bästa

Med tio minuter på sig att välja outfit och sminka sig så kan man verkligen kalla det spontant.... Men lyckat blev det till slut.. Synd att mina ormmönstrade gladiatordojjor strök med bara :( dumma dragkedja! Men men...

Hugo var söt, synd bara att Linda Rosing har förgiftat honom, Janet var sjukt kort, Greven var lika "cirkulär" som vanligt & bartendern med blötkammad backslick var ett riktigt svin.

De 3-4 timmarna på dansgolvet kändes i benen imorse efter 4 timmars sömn.. Men vem klagar?
Jag o matchens lirare (Mickis) drog på oss de sunkigaste kläderna vi hittade o drog oss ned till Campino för en take away kyckling/skinkost(utan ost) sallad. Vi blev sedan upphämtade av mamma, Lasse & Ola (Lasses bror). Vi satt sedan i bilen o svettades i ungefär en halvtimme innan vi kom fram till Kaizen (Elin det är en häst!). Han var jättefin o vi kollade när han tränades tillsammans med Master of speed.
Efter stallbesöket blev jag upphämtad av systrarna Widlund och efter ett stopp i Knivsta där vi hämtade upp Elin bar det av till Uppsala. Vi åt en helt godkänd sallad på en uteservering och kikade sedan på Sommaren med Göran. Filmen fick också helt godkänt..
Men jag måste nog ändå säga att jag stod för den bästa underhållningen.... Jag råkade nämligen spruta ner hela mig själv när jag öppnade min Loka päron i början av filmen... O nu kanske du tänker "tur att det bara var vatten.." Så tänkte iaf jag men ville ändå dubbelchecka med Becka efter bion så att jag inte gick runt o såg ut som att jag hade kissat på mig.. (Jag hade vita byxor). Neejdå säger Becka o får till o med känna på min bak hur blöt jag fortfarande var.. Det var först när vi var framme vid bilen (typ 5-6 minuters promenad från bion...) som Elin (tydligen checkar in mitt ass) o säger "Näämen Fia du har ju en stor fläck på rumpan". TACK BECKA!
Men jag bjuder på den :) o tycker om Becka lika mkt iaf.




Imorgon ska jag på kryssning med min äldste vän & gudsyster :D Totally for free!
Och jaa.. Eftersom att vi inte riktigt har fyllt 23 än så följer mamma o Lasse med också. Men det har ju sina fördelar. Say no more. O mamsen råkar ju faktiskt fylla år imorgon också :)


Josefin Linneá Enokina Ohlsson & Caroline Linnéa Ohlsson
(det stämmer, vi har samma mellannamn & efternamn)


Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0