Fredag & lördagsmys

Efter en vecka med skrikande 1 och 2 åringar kändes en myskväll i Fresta med Becka och Elin som det ultimata.
Missförstå mig rätt, jag har haft jätteroligt denna veckan. Så himla goa ungar det finns!! Vissa vill man bara äta upp. Andra är ju lite mindre goa :) Men när barn precis börjat på dagis och är vana att bara vara hemma med mamma är det ju inte så konstigt att dem är lite ledsna och motstridiga. Man känner sig som en tjatkärring men jag är faktiskt förvånad över hur tålmodig jag har varit. Riktigt kul har jag haft. Hoppas jag får komma dit snart igen annars kommer jag börja sakna alla barnen!

Fredagskvällen blev allså väldigt lugn. Vi grillade lax och scampi och till efterrätt åt vi vaniljglass med hemmagjord kolasås och lite andra tillbehör. Gudomligt!! Och eftersom att vi vägrar släppa sommaren så satt vi ute heela kvällen o snackade skit. Sedan blev det sleep over.


Idag började jag o Becks dagen med att bakat blåbärssmulpaj och äppeltoscakaka (med dubbel toscasats, såklart) inför ikväll. Åh så gott det ser ut!!
Nu ska vi åka till mig o borra lite för jag har äntligen fått låna en riktig borrmaskin av Beckas snälla far Totte.
Sen kommer Sarah, Sarah, Frasse, Andi, Lisa, Maddo, Nattis & Blerra. Mys ska vi ha men dessvärre blir det ganska lugnt för mig och några till eftersom att vi har träningsdag med handbollen imorgon med start 09:00. Great!

So long



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0