Josefin Dagisfröken Ohlsson

Igår och idag har jag varit dagisfröken och det fortsätter hela veckan ut :) Kul och väldigt nyttigt inför mitt au-pair år i USA! Men där behöver jag förhoppningsvis inte ta hand om runt 15 ungar :P
TACK Becka för att du gav mig den här möjligheten!!

Imorgon måste jag gå tidigare från dagiset för då ska jag till Valla o kolla när Kaizen springer premieloppet.
Piirrigt :D

Nu ska jag gå o baka Herman (ni vet vänskapskakan jag fick av Becka). Ciao



ps. Ni kanske tycker att det är ett himla tjat om den där Becka hela tiden här på bloggen.. Men det är bara för att hon är en sådan jäkla klippa!!! ds


Kommentarer
Postat av: Becka

Jag tycker att vara dagisfröken passar dig alldeles utmärkt ;)

Och lycka till med Herman!

ps. tjusig bild du har hittat.

puss

2009-08-25 @ 20:51:18
Postat av: Jag

Herman blev en riktig flopp :( dumma ugnskit!!!

jajamensan, har tagit den helt själv ;)

Puss

2009-08-25 @ 22:27:09
Postat av: syrran

STACKARS UNGAR! :)

2009-08-25 @ 22:33:29
Postat av: Anonym

Å va braaa:D:D

2009-08-26 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0