Nu händer det

Minst 5 st fick gå idag :( :( :(
Jag försöker att förbereda mig men det går inte. Någonstans långt inom mig känns det som att jag ska få stanna.. Men varför sjutton skulle jag få göra det?? Jag är yngst på hela företaget o det finns massor av duktiga människor som jobbat mycket längre än jag... BLÄ. På samma gång försöker jag tänka att det är ju faktiskt bara ett jobb. Jag har absolut inga planer på att stanna där hela livet.. Everything happens for a reason

Bara tanken att komma in på kontoret o möta tomma skrivbord.. Hujedamig.. Får en tår i ögat
Människor man träffar 5 av 7 dagar i veckan.. Människor man tycker om.. Människor man brukar luncha med..
Dem kommer inte finnas där.. O dem kommer inte finnas där o ge mig en klapp i ryggen om jag blir inkallad till chefen.. O om jag inte blir inkallad till chefen kommer dem inte finnas där o skratta med mig eller vara inkluderade i kedjemailen eller sitta med mig framför tvn på luncherna eller följa med mig till Mexican eller smörja mitt bord om det knarrar eller muntra upp mig när jag blir galen på Ericssonmänniskor.. Ursh vad tragiskt.



Jag kommer sakna er!! Men världen går inte under, vi kommer ses iaf. ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Det är klart vi kommer!!! Vi ska ses, vi kommer få nya jobb och livet kommer bli bra. Shit happends och ja, allt som händer har en mening. Det är nu livet börjar! Jag känner mig (iaf just idag) bara positiv. Kram gumman!

2009-08-14 @ 14:55:08
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Jag

Så sant så sant Linda. Du är alltid lika klok :)

Känslorna går upp och ner men jag försöker hela tiden tänka positivt och det känns faktiskt helt ok.

KRAM

2009-08-17 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0