onsdag-lill lördag

Dagen startade med en trip till Särstabadet. Stek stek stek o lite bad.. Dagen fortsatte sedan med grillparty hos mami. Jag tyckte att jag hade alldeles för mkt rosé i kylen som behövde drickas upp så jag tog med mig mina roséflaskor och Mickis till min kära mor. Där bjöds det på hemmagjorda hamburgare (äntligen!) Smokey glace, sallad, tomat, gurka, lök, rostad lök, majonnäs och skabbig ost. MUMS! Men vad hände sen?? Joo jag o Mickis råkade bli alldeles för sugna på att dansa o satte oss på nästa tåg in till huvudstaden. Vi gick till Village och var där till för ungefär en timme sedan... Har aldrig dansat så mkt i hela mitt liv. Sjukt med dans blev det o sjukt kul vare. Synd bara att det kom en ny DJ sista halvtimmen som sög riktigt ordentligt!!! Spela musik som man känner igen o kan dansa till!!! Men vad vet jag.. Det kanske var benen som strejkade o hjärnan hängde på o hatade helt plötsligt DJn.. Nuu är jag iaf hemma o det är dags att sova. Imorgon ska jag till Seglinge o kolla på Kaizen (mamma o Lasses lilla kuse). Sen bär det av till Uppsala för bio. Sommaren med Göran. Den ska tydligen vara bra :)

Hur ska man kunna sova när det är så ljust????

God natt.. Eller god morgon eller nåt.. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0