Oså var man arbetslös

Men på något konstigt sätt känns det helt okej. Atmosfären på jobbet var hemsk! Man kunde knappt andas där inne på kontoret så det var riktigt skönt att gå därifrån. Bästaste Ida satt utanför i bilen o väntade på mig så jag inte behövde känna mig så ensam direkt efteråt ♥

Igår blev jag iaf uppskriven som vikarie på ett dagis i Väsby :) Tack Becka! Guu va kul det skulle vara om man fick komma in o leka lite med ungarna.. Lite mindre kul o byta blöjor osv... Men det är ju bara att vänja sig.

På torsdag har jag dubbellektion på körskolan och jag har snart kommit igenom halva teoriboken.. Snart så!!

Nästa vecka ska jag på date med "det kickade dreamteamet" Linda, Simon & Adde :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0