Handbollen drar igång!

Kryssningen i fredags var helt ok. Det var trevligt osv men om man åker på kryssning ska man göra det på riktigt.. Dvs dra ihop ett jäkla skönt gäng o dra iväg.  Nu klagar jag ju verkligen inte på mitt sällskap jag åkte med ;) mamma o Lasse var ju de största partyprissarna på båten o Carro är ju alltid lika skön. Men när resten av skaran på båten är lite "sisådär" (desperata, har dialekter man aldrig hört tidigare och druckit lite för mkt Koskenkorva) så kan det förstöra lite. Är man ett större gäng är det lättare att ignorera de tidigare nämnda varelserna.
Jag fick iaf en stoor Seaman flaska :D






Annars i helgen har det varit sol, bad, middag och kulglass i Vaxholm med Elin o Becks, pajbakning och mycket Gin rummy. Myspys ♥

Meningen idag var att jag o Elin skulle bättra på våra röda näsor med ännu mer sol meeen väderprognosen med den stora solen stämde ju inge vidare (som vanligt).. Så det fick istället bli bakning av pizza och chokladbollar. Pizzan gjorde vi på massa konstiga mjölsorter för att det skulle bli lite nyttigare... Men med tanke på alla chokladbollar vi tröck i oss så hade det nog inte spelar så mkt roll vad vi använda för mjöl... Men det var bra tänkt Elin ;)
Sen blev det ännu mer Gin rummy och nu fick också Blerra lära sig. Trot eller ej men hon var riktigt duktig! Hon ledde en lång stund men snubblade på mållinjen. Det blev delad guldmedalj till Elin o mig. Elin börjar bli vass!
Sen var det handbollsträning som gällde. Äntligen skulle vi få spela lite boll. Trodde vi ja..... FYS och enbart fys var det som stod på dagordningen :(
"Oh noo undra om det är spy eller svimma som gäller", tänkte jag.
Men det gick förvånansvärt bra. Jag höll bara på att spy en gång... O det var när en fluga flög rakt in i halsen på mig.
Dock kommer det nog bli svårt att ta sig upp ur sängen imorgon..... Skönt att man har semester :D

På onsdag kommer vi iaf få känna lite på bollarna (handbollarna).. Wohooow!
Fick förresten en liten underlig fråga av Magnus (coachen) efter passet idag.. Han frågade om Rimbo HK hade hört av sig till mig... (???) Dem hade tydligen ringt honom o frågat om mig o ville tydligen ha med mig på deras try out.... Men dem måste väl ha ångrat sig.. Jag har inte hört nåt iaf. Tur att dem inte ringde, jag hade spytt i luren.

Kommentarer
Postat av: carro

hahah vadå bilderna blev bra? på dig kanske, jag ser ut som jag vet inte vad!! ;P

2009-08-11 @ 12:26:00
Postat av: Fia

haha jag syftade mer på att dem blev bra med tanke på att displayen var trasig o man inte såg vart sjutton man fotade någonstans, hahah. Det kommer upp mer bilder på fejjan ;)

2009-08-11 @ 13:30:53
Postat av: frasse

deras tryout? den var ju typ i maj? :P

2009-08-11 @ 23:45:17
Postat av: Jag

Yaaa.. Varför har inte Magnus nämnt det tidigare..? Aja jag är ju verkligen inte intresserad så det spelar ju ingen roll.

2009-08-12 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0