Flyttrensning=nostalgiiii

Idag har jag faktiskt fällt en och en annan tår när jag har packat upp mina grejer i nya lägenheten. Jag hittade massa gamla kort och böcker där vi skrivit små meddelanden till varandra på lektionerna. Jag hittade också gästboken som Carro gav mig på min 20 årsdag.. Jag vet att jag blev väldigt rörd när jag fick den.. Men då var jag lite på lyset o jag kom inte ihåg allt hon hade skrivit.. Därför var det som att jag läste i den första gången idag.. SÅ HIMLA FINT! O herregud vad massa minnen vi har tillsammans.. "Jag vet att vi kommer sitta som gamla skruttiga tanter och skratta åt alla våra minnen" ♥♥♥
Jag läste också i min "Mina första år"-bok att Carro och hennes mamma Anette (gudmor) var bland dem första som var o hälsade på mig på BB.

Som grädde på moset denna nostalgiiidag så hittade mamma en dvdskiva hemma hos sig som var min.. Den var full med massa gamla bilder (771 st). Tänkte lägg upp lite på fejjan, kolla där vettja :)

Imorgon ska jag ställa upp min nya soffa för då kommer Carro o hämtar min gamla. Jag ska också hämta tvbordet hos mamma o sätta på foten på tvn.. Jag tänker inte förstöra fler väggar med dem där fula hålen man måste göra för att få upp tvn.. Sen måste jag bara inhandla lite gardiner osv o sedan är jag tametusan inflyttad o klar :)
URSH juste.. Flyttstädningen på Stationsgatan har jag kvar också.. Vad hemskt.
Jag måste hinna med o sola o bada lite imorgon också!! Det har gjort lite ont att bara vara inne hela dagen när det varit så fint väder.



Hur kan en sådan underbart söt människa göra sig så ful?? :D Kommer du ihåg hur mkt vi garvade när vi tog dessa bilder?? ♥





Kommentarer
Postat av: carro

hahah men guud vad taskigt att lägga upp dom hääär!

ja, men vi har gjort så jäkla mkt tillsammans och det kommer jag ha med mig hela livet. så du får aldrig försvinna och lämna mig ensam kvar. älskar dig massor <3

2009-06-28 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0