Fotbollsfruar

Thaimassagen i fredags var grym. Hand och fotmassagen är alltid bäst. Helt underbart att man dessutom har två av vardera :D Huvudmassagen gjorde dock asont och ibland kändes det mer som att man var på tvångs stretching.. Men det är ju lite så med thaimassage. Tack Jenny & Johan! Vi får se till o ta bion o thaimaten snart också!!




Trogna, lojala & helt jäkla nedkylda fotbollsfruar var vi igår. Och grabbarna skötte sig alldeles förträffligt.
Dem vann o vann medans det blev kallare o kallare och till slut bjöd dem på en rysare i finalen då dem vann efter straffar. Bra jobbat!




 GO SLACKERS!!! (
http://slackersfc.blogg.se/)

Vi överlevde nätt o jämnt bilresan från Gärdet till Sumpan. De livsfarliga ångorna från 4 svettiga karlar är inte att leka med!!

Vi hämtade thaimat o kikade på mer fotboll. (Sverige-Danmark) Tyvärr bjöds det inte på mer finlir.. Skitmatch.
Efter det strömmade "Sensuella Isabella" ur högtalarna och ännu en lyckad kväll i Sumpan var på ingång.. Och ännu bättre blev det när Ida kom :D 






Midsommar nästa!!!



Idag har jag varit på Ikea igen.. Man var ju inte på bästa shoppinghumöret kan jag säga.. O skohyllorna som jag skulle ha var slut.... Suck! Men mamsen ska till Ikea i Barkarby imorgon så hon får fixa det då.. Jag köpte iaf färg o tänkte börja måla lite innan middagen hos mamma. Men det gick ju sådäär.... Fick inte upp målarfärgsburken.. Det var lite svårt att måla då.. Alla naglar gick sönder o tålamodet sprack.. Men sen kom Johan ridandes på en vit häst (svart cykel) o hjälpte mig :D dessvärre ringde mamma i typ samma sekund o sa att maten snart var klar.. Great! Jag hann inte ens stoppa ner penseln i färgen.. Men men jag får göra ett nytt försök på onsdag o då får jag hjälp av Elin också :D

"Släck alla ljus, tänd på min kropp...." Inte orginalet dock men detta får duga.



Jobb som vanligt imorgon.. blä!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0