Kom igen nu världen!!

Det har gått för långt, det måste vända nu.

Jag tar tillbaks allt gnäll om övertid.. Det är nu man uppskattar sitt jobb som mest.. När sannolikheten är ganska stor att man får gå..

FAN :(

Ingenting är klart än.. Men det känns som att det är lika bra att förbereda sig..

Kämpa som fan o ta körkortet o sen dra till staterna..... o när jag kommer hem..? Ingen aning. En sak i taget.

Väldigt passande att man köpte lägenhet förra veckan... Och att man inte varit med i a-kassan tillräckligt länge för att få ersättning.. Perfekt!!
Men men.. Det kunde varit värre. Jag har iaf inga ungar att försörja osv..

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna gumman att allt kommer att lösa sig till det bästa <3

Kramisar från moster

2009-06-11 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0