Midsommar 09

Det känns ensamt och tråkigt att vara hemma igen efter en sådan underbar midsommarhelg med så många härliga människor.

Det är svårt att sammanfatta en helg som denna men såhär fåre bli


Torsdag, Lasagne hos familjen Widlund, Becka, Elin, Vicky, Fia, fullpackad Volvo, blomplockning, Bergshamra, Sjöändan, MosterNettan, lillstugan, lyktor, kortspel, hallon/blåbärs paj, Andreas, Gabbe, Bella, trångt o myspys i sängen, frukost på altanen, fixelipix, krullikrull i Vickys hår, midsommarkransar, gummistövlar, sommarklänningar, Sanna, Cronsii, Bruske & resten, silllunch hos MosterMarlen, snapsvisor, rosé, Rörmossevägen, resning av midsommarstången, dans runt midsommarstången, små katterna, små hundarna, tack Cronsii för glassen, grattis Bella 17 år, Jespers tacktal, grillad kyckling med potatissallad, tårta, polisen och den fulla kompisen, GRIS, bugg, 4-kamp, "ge hit den jag filmar för helvete, fylletant", kubb kubb kubb, hårdrock hos grannen, PARAPAPA, korv med bröd, mintu black, Karlssons nakenbad, "Vill du ha inga kallingar på dig sen", dubbeldusch på hela golvet, "väck mig när vi ska hem", "Får jag lägga mitt ben över dig? Nej TACK, om du rör mig då jävlar", HI HI HI HI HI, "Elin, this is for you", Världensa bästa Karlsson, brännboll, fotboll, sova middag, lax & potatis, mys hos familjen Svanberg/Karmaa, mera kubb, 2-2, grabbarna dansar små grodorna, svinkallt, Gustens gitarrsolo, Vinterland, Kim, Emma, baladkoma, nattinatti i kyylan, fika i Norrtälje, städning, Chicago, sparkcykelåkning, hamburgare, vattenkrig, mera kubb, akrobatkonster, Söndag, hemgång :(

Man skulle kunna tro att vi är skitbra på kubb efter den här helgen men jag måste nog säga att det bara gick sämre och sämre, haha.

Tack alla för en superhelg!






Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså den där låten, den eekar i mitt huvud.

2009-06-23 @ 00:12:18
Postat av: Jag

Haha.. I mitt meed :D

2009-06-23 @ 22:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0