Ny "header" & läskig karl på visningen

Nu slipper du stänga av musiken när du kommer in. Sköönt va :) o fiint blev det med kollaget på mina fina vänner som ligger närmast hjärtat. Och färgen representerar att ni är guld värda!
Tack systeryster! Det skulle dock inte skada om du kunde fixa så att namnet man skriver i kommentaren är en annan färg än vit......?

Idag var en karl här på visning. Han var riiktigt läskig!!! Han frågade vart jag skulle flytta och vad jag jobbade med osv.. Ganska normala frågor när man är på en lägenhetsvisning...?! Jag stod o lagade mat samtidigt som han var här o jag märkte att han hade "försvunnit" ett tag (hur man nu kan göra det i en etta...) Jag passade på att kasta iväg ett sms till Ida så hon kunde komma o rädda mig om han skulle anfalla mig. Jag smög mot hallen för att kika vad sjutton han höll på med o såg att han typ stod o stirrade... "Jag funderar på hur jag ska möblera" sa han med sin finska brytning o flinade.
Och jo förresten, han frågade om en sak.. Källaren... Men jag avstyrde så att jag inte behövde visa den.... Herregud jag skulle hellre hoppat från balkongen än att gå ner i källaren med honom.
O vad sjutton gör han när han går?? JO han ger mig sitt visitkort o säger att jag ska höra av mig om jag behöver jobb......
Vad gör en kostymnisse med chefsposition på en visning av en hyreslägenhet på 35 kvm???? HJÄLP. O han vet vart jag bor!! Iaf ett tag till... Jag är rädd..

Höööö.... Han kanske satte upp dolda kameror eller nåt i badrummet när han "försvann".......... Måste gå o leta.
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0