Regn, lera, regn och lera

Rimmar inte särskilt bra med handboll.. Men det är precis så hela helgen har sett ut.

Vi började med att vinna alla tre matcher i lördags och gick därför segrande ur gruppspelet. Imorse spelade vi kvartsfinal mot GT76, tack och lov på konstgräsplanen.. Vi vann även den matchen och gick då till semi mot ett tjeckiskt/ryskt/tyskt (????) lag. Dåå blev det lite tuffare o vi torskade med ett par bollar. Dock ganska skönt att få åka hem o slippa regnet!!
Och att vi ens lyckades ta oss hem var bra jobbat tycker jag. Vi fastnaden inte i leran på parkeringen, vi åkte inte i bussfilen och vi åkte inte förbi slussen tre gånger.. Suveränt!!
O maassa mys har det varit att bo hos familjen Widlund hela helgen :):)

Jag har tyvärr inga bildbevis, kameran hade pajjat av allt regn..

Nu ska syrran äntligen lära mig att ändra min "header" här på bloggen.

Hoppas att Gubbängsfältet återhämtar sig till nästa år! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0