Still going strong

Japp japp.. Tionde dagen jag kämpat upp o ner för spiraltrappan (8 våningar) på jobbet. BRA jobbat tycker jag!
Dock var jag rejält  snurrig när jag kutade ner för trappan idag.. Höll på att svimma när jag kom ner.. Men Elin & Becka satt ju i bilen o väntade så det var lite brådis. Idag vägrade jag att jobba över!!! Fast det blev iofs 14 min övertid iaf...

Nåvääl, efter ännu en ansträngande dag på jobbet o snurrig i bollen så sken jag upp som en sol när Becks gav sitt största leende och drog på Alain Clark på högsta volym i bilen. Du vet allt hur du får mig på bästa humör :D

Vi tog först en sväng in på Rusta, sen Jysk för att sedan avsluta med Ikea där vi också käkade.
Jag köpte en lampskärm med gröna inslag, mörkgrön skål, gröna ljus o lite annat smått o gott. Som du kanske hör har jag bestämt mig för att ha mörkgrönt/oliv i "vardagsrummet". Det är inte någon färg jag fastnat för tidigare men nu känns det som en riktigt mysig färg som kan passa :)
Elin köpte en stoor blomma med kruka till och 4 nya filtar blev det till familjen Svanberg/Karmaa.

Även fast det spöregnade o var gråare än Leif Pagrotskys skägg ute när vi for hem så gick det ett rus genom hela kroppen när vi spelade Gyllende tider på högsta volym.. GE OSS SOMMAR O SOL!!!

Jag måste ba få dela med mig av "När vi två blir en"




Ida min älskade älskade vän, du slutar aldrig förvåna :D
DU ÄR BÄST!!!!!


Imorgon är jag ledig för att fira lite studenter, guuuud så skönt! Jag ska passa på att ta en thaimassage också, sweeet!
Jag hoppas verkligen för studenternas skull att det blir fint väder!!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fiiiia

Gyllende tider????



//Tryckfelsnisse

2009-06-04 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0