halloweenfesten

blev lyckad till slut.
Det började ganska segt måste jag erkänna men fram mot småtimmarna kom vi igång och dansgolvet gungade.
Att fixa o dona så mycket inför en fest så att man är helt slut när festen börjar är ingen god idé!
Himla fint, gott & fyndigt hade vi fixat iaf tycker jag. Tack Vicky och Alex för hjälpen!
Och folk hade lagt ner med tid än vi trodde på att klä ut sig, riktigt kul att se :D

Bästa utklädnad tycker jag Theo hade som var Edward scissorhands!!!

Han kom med sin söta Carro som var utklädd till en skogsälva




När Elin kom som Tant grön skrattade jag så att tårarna sprutade.

AlkoSmurfen & Fredrika



Tråkigt dock att vissa människor är så nonchalanta att dem bara struntar i att komma och inte ens hör av sig.. Men då vet man det till nästa gång.. Det finns andra människor att bjuda istället.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0