Har du planer på att ligga bakis 1 Januari 2010?

Tänk om!
Jag har en bättre idé.

Det är nämligen så att jag och några kompisar drar till Bollnäs där vi har ett helt hus för oss själva. Så packa pjäxorna, skidorna, mössan & ditt bästa party mood och haka på!!

Tanken är att vi åker upp på fredagen. Beroende på hur folk mår får vi se vad fredagskvällen bjuder på. Hur som helst bör vi vara pigga på lördagen för det blir en lång dag. Rebecka (som är min personliga väckarklocka) kommer dra upp oss ur sängarna/sofforna/madrasserna/ golvet för att ta en tripp till Järvsö.
Där blir det skid- och snowboardåkning för hela slanten (jaa det är ganska mesiga backar där men det passar mig alldeles utmärkt!). När vi (Jag) börjar klaga på att det är kallt och att man (Jag) har blåmärken överallt. Så tar vi oss tillbaks till huset för afterski och självklart födelsedagskalas för mig som fyller 21 på tolvslaget.
Boendet är gratis och frukost osv fixar vi för en liten peng.

Så vad säger du? Det låter som en helt strålande idé, visst?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen ska du till MITT kära Hälsingland?! Vad trevligt. Själv kommer jag vara där veckan innan (i Söderhamn dock, fast kanske Järvsö också) så jag ska se till så att det kommer massa snö till er som ni kan leka i:) Gå dock inte ut i Bollnäs för det suuuger! Ha hemmafest ist i huset, det blir nog mycket roligare.



Kram!

2009-11-19 @ 22:07:45
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa jag ska ju det :D

Näämen vad synd att vi åker om varandra!

Du får gäärna se till så att det finns massa snö när vi kommer :D

Aa vi håller oss nog till huset ;)

Kram kram

2009-11-19 @ 22:58:43
Postat av: Adde

Va coolt...Järvsö var man uppe i varje år med plugget 3-9an...det funkar om man bara vill åka litegranna o ha d najs...

2009-11-21 @ 12:03:17
URL: http://www.djadde.se
Postat av: Fison

Jaamen haka då Adde??

2009-11-21 @ 12:13:40
Postat av: Adde

Kanske det kanske...får jag en personlig inbjudan kanske oddsen ökar mer haha...vilka ska upp då?

2009-11-21 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0