ledig resten av veckan

Jaha, då var Lillkillen sjuk igen. Han fick åka hem efter lunch idag.

Detta gav mig en supermöjlighet att klura på mitt CV och personliga brev. Efter typ två timmar kände jag mig ganska nöjd o började kika efter jobb. Jag sökte ett jobb som ekonomiassistent och sen orkade jag inge mer. Satte på "10 orsaker att hata dig" o halvsov i soffan istället.
Jag är ju ledig imorgon så då ska jag återuppta mitt sökande. Spännande spännande!
Jag måste även ge mig iväg för att köpa "ingredienser" till julgruppen jag tänkte ta med till pappa och Susanne på glöggfesten på fredag. Wiiie pyssla :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Skaru byta jobb?

2009-11-27 @ 21:17:18
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

Jo helst. Men vi får se.

2009-11-29 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0