lördag

Igår vaknade jag upp hos Elin igen. Vi tog en sväng till Uppsala för att shoppa lite o sen fick jag skjuts hem för att svida om till festblåsan. Johanna fyllde 21 i fredags och det firades igår med en mysig middag och sen utgång i Uppsala. Jag har hela tiden varit emot utgångar i Uppsala. Och det beror väl främst på att jag aldrig haft roligt när jag varit där. MEN plötsligt händer det..... Sjukt kul hade vi. Länge sen man dansade så mkt att svetten rann.. Oh yeah! O sen kom Carros underbara underbara pojkvän (Edward scissorhands) o hämtade oss. Klockisch!


Kommentarer
Postat av: B

det var sällskapet som gjorde att det blev roligt ;) synd att elin inte följde med !

2009-11-11 @ 23:05:29
Postat av: Fisen

Jaa Blerris, förmodligen ;)

Mmmm det var synd! Meen det kommer flera gånger, kaanske tom i Ups ;D

2009-11-12 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0