Ny spis

Jag börjar bli bortskämd med alla sovmorgnar.. Men jag tror att jag behöver det för att ladda batterierna till nästa vecka då Lillkillen förmodligen har blivit frisk. O när han varit hemma så länge kommer han förmodligen vara ännu mer energisk.. Terrific!

Förutom att sova halva dagen har jag solat, klippt mig, besökt Carro&Theo, bjudit pappa och lillebror på middag och fika och till sist köpt spis. Jajo jag betalade spisen iaf men jag får hämta den först nästa vecka.. Suck!


Fin va?! Men den är lite för smal 8-) Tydligen finns det inga spisar med bredd 55 cm längre.. Jaja jag kommer nog på något finurligt för att det inte ska se knasigt ut. Nu behöver jag bara en elektriker för att koppla in den. Handen upp alla elektriker!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0