Mitt hem ett år framöver

West Hartford
Connecticut
USA



Huset


Dorren till mitt rum. Skylten fick jag av Fanny for ett par ar sedan :) ♥


Min skona sang & mitt nya skrivbord fran IKEA


Min lilla TV och gungstol


Dorr till kladkammare. Till hoger om dorren finns aven en stor svart garderob.


"walk-in-closet".


Mitt badrum


Handfat


Dusch & dorr till stadskap


Koket


Gasspisen


Dorren till baksidan. Mitt emot koket


Altan, grill & pool


Som sagt inte riktigt vad jag hade tankt mig men jag overlever nog :)
Fotografierna pa skrivbordet i mitt rum ska jag hanga upp o jag ska aven forsoka hitta en fin tavla. En matta och en annan TV-mobel skulle inte heller vara helt fel. David pratade om en helkroppsspegel ocksa.


Kommentarer
Postat av: Linda

What not to like??? :) Jag tycker det ser supermysigt ut! Pool och allting och nära billig shopping, nice:) Jag tror du kommer att få ett kanonår!

2010-10-05 @ 19:52:42
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Mami

Hej snuttiruttan!

Det ser ju faktiskt helt okej ut tycker jag...bara man vänjer sig så går ju allt :) Du har ju inte levt i ett slott med mig heller direkt hahahaaa!! Tänk nu bara inga dumma tankar att du ska hitta en Dollar miljonär så du får ett stort vackert hus...finns i Sverige också fniss fniss!! Jag längtar efter att få komma till dig, verkar ju iaf finnas plats för madrasser i ditt rum, men finns det hjärterum så finns det ju stjärterum :)

Det är hur som helst sååå himla roligt att läsa din blogg...känns lite mera nära då på nåt sätt!!

Nu är dagen snart slut här och vi ska till Solvalla & heja på Kaizen..börjar bli lite nervöst...hoppas hoppas...30.000:- i 1:a pris I LIKE!!! Ha de bäst nu snuttis så hörs vi på Skypen kanske redan i morgon!! ÄLSKAR DIG MASSOR!!!! Puss & kramkalas!! Mami

2010-10-06 @ 15:20:59
Postat av: YAG

Jaa alltsa det ar ju inte helt katastrof :P

Men nar man ar hemma hos andra au pairer med typ 4 vaningar och walk-in-closets som ar lika stora som hela mitt rum sa blir man ju lite avis...

Men aa som du sager mamma jag ar ju inte direkt van att bo i ett slott sa jag overlever nog.



Herre vad kul om ni kan komma i december! Jag ska halla tummarna hela dagen imorgon att du far ett bra besked.

Puuss & kram love uuuu

2010-10-08 @ 02:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0