Upptacksfard

Idag har jag tagit reda pa att det endast tar 15-20 min att promenera till Bishops corner!
Det ar dar Marshalls, Donken, vin & sprit butiken, Dunkin Donuts och en massa andra affarer finns. Super! Fatta da hur fort det gar att ta bilen dit om man inte aker fel ;)
Det tar nog ungefar lika lang tid till Blue back square dar The cheescake factory och bion och allt ar. Man bor ju faktiskt ganska centralt anda.. Nice!

Eftersom att jag gick sa ville jag inte handla nagonting tungt men jag gick anda in i Vin & sprit butiken for att kika lite. Vilken skillnad jamfort med Systembolaget! Det var inte sarskilt fint inrett men det verkade som att dem hade allt o as nice att man kan kopa nedkylda drycker. Tex 12-pack Smirnoff Ice med 4 olika smaker for ca 120 kr. Gryymt :)


En del av Bishops Corner


Checka in dem stora Absolut vodka flaskorna!! Man ser inte sa bra pa bilden men dem innehaller 1,75 liter.


Nan som kanner igen denna svenska sprit??


Pa Marshalls idag blev det ett par Adidas skor (som jag ska anvanda som sjutton pa gymmet), strumpor och en scarf.


Efter att jag hamtat upp grabbarna kom min van Regina over. Denna gangen hade hon med sig en stor, lila dunjacka med matchande vantar, en pase med ett par trojor och tva skvallertidningar. Hon ar bara for gooo!
Nar hon kommer forbi har hon tydligen for vana att kasta sumpen fran kaffebryggaren och rota i kylskapet efter nagot atbart till Chester. Sa det var precis vad hon gjorde idag ocksa o sen hade hon brattom ivag igen. Jag maste se till att fa ett foto pa denna underbara kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0