3-dagars trippen

var braa. Niagara fallen var helt klart bäst. Riktigt häftigt. Vi fick möjligheten att se fallen både från den Amerikanska sidan och den kanadensiska.







Toronto såg vi faktiskt inte så mycket av. Vi skippade vissa turistattraktioner för att strosa runt lite själva. Men vi hittade inte riktigt allt som man tydligen bör se. Fast vi hade det bra iaf.



Sista dagen åkte vi ut med en båt för att se The 1000 islands. 
Det hade varit jäkla nice att äga något av de husen som låg där längst vattnet eller på dem små öarna. Men det såg ungefär ut som stockholms skärgård så jag var inte så imponerad. Det var ju såklart fint men stockholms skärgård har man ju sett ett par gånger tidigare :)



okej det här huset kan jag nog klara mig utan.



För allting betalade vi runt 2000 kr. Fina hotellrum var det också.
I ♥ America

(Jag kommer lägga upp fler bilder på fejjan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0