Men ååh storböl




Så himla fin låt

Kommentarer
Postat av: Moster

Jaa den är SÅ fin o sorglig men tyvärr har dom spelat sönder den här hemma :(

Hoppas allt är bra med dig, är dålig på kommentera men det är bara SÅ kul att läsa vad du gör over there : )

Massor av pussar o kramar ifrån oss

<3 <3 <3

Moster o co

2011-08-09 @ 15:15:57
Postat av: Jag

Åh det är så tråkigt när dem gör det! Jag försöker lyssna på olika radiokanaler för att inte bli allt för less. Den här låten hörde jag dock första gången igår.

Kul att höra att du läser :) Jag håller mig uppdaterad vad ni har för er på din facebook ;) dina statusuppdateringar är ju nästan som en liten blogg :D

Massor av pussar och kramar till er!

<3 <3 <3

2011-08-09 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0