Som semester

Precis innan min värdpappa ska åka till jobbet säger han
"It seems like G is in a bad mood today" (no shit.. Han spottade just sin bror i ansiktet och bad mig hålla käften när jag bad honom att gå upp på sitt rum)

"He's been in a bad mood all week" svarar jag

"Yeah he hasnt't really been himself lately. What do you think we should do?" säger han

Jag vill skrika så högt jag kan "YOU TELL ME!!!! I'M JUST YOUR FREAKIN AU PAIR"
Men det gör jag såklart inte, väluppfostrad som jag är.

Jag tittar honom djupt in i ögonen för att vara säker på att han lyssnar och för att visa att jag menar allvar
"Seriously D, Idk, I'm out of ideas"

Han skrattar till, som vanligt, och kopierar det jag just sagt.

Jag rör inte en min. När han skrattat färdigt tittar han på mig med en nästan rädd blick och säger "I can take him with me to the lab today".

Aweeeesome tänker jag men svarar "ok".

"And hopefully he'll feel better tomorrow" säger han.

If it works, u must be a hell of a sciencetist tänker jag men svarar med ett litet leende.

Grabben är riktigt smart och kan vara hur go som helst. Problemet ligger någon annanstans (punkt punkt punkt)


Nåväl, schyysst att bara ha en unge idag :) Som semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0