Sweet 16

GRATTIS MIN FANTASTISKT FINA LILLASYSTER PÅ 16-ÅRSDAGEN!!


Din present kommer vänta på dig där hemma medan du är i Thailand o steker din lilla stekare.

Förresten lämnade jag tillbaks Paul Frank mjukisbrallorna för du verkade inte så intresserad :P
Du var ju iofs rätt stressad när jag frågade så hör av dig om du vill ha dem.

HA EN SUPERDUPER BRA FÖDELSEDAG MITT HJÄRTA!

Åååhh superduper som i Superduperkillen!!! Kommer aldrig glömma när du uppträdde den låten på Kulturum på Arlandagymnasiet. Lockat hår i två tofsar med ljusrosa kläder. Jag grät genom hela låten för att du var så söt och bäst!

Önskar jag hade video från när du uppträdde.. Vi får nöja oss med Sofie.





Massor av pussar och kramar på födelsedagen från Big sis ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0