Whale watching & Vegamite

Jag har ju glömt att berätta att jag var på Atlanten o kollade på valar förra helgen!
Riktigt häftigt var det. En himla massa valar fick vi se.

Det var inga valar som riktigt hoppade upp i luften o sen dök ner men vi kunde se dem på väldigt nära håll.


Om man hade en egen liten båt..

Det var två valar preciis intill vår båt. Jag var dock på båtens andra våning.

Vi tog båten från Bostons hamn

Efteråt åkte vi till Harvard där en australiensisk kvinna kom fram till oss o frågade om vi ville smaka på Australiens favorit pålägg Vegamite..

Hon reser runt i USA och ska sedan skriva en bok

Riktigt äckligt var det. Smakade som fish sauce. Saaalt.

Såå då kanske man får vara med i en bok.. Med citatet "this is disgusting" och en bild med en ful grimas.
Vi får la se efter hon är klar med sin turné.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahaha Vegamite så otroligt vidrigt :) Det tog ett tag för oss att ens förstå att folk åt det där, vi trodde att det var ett skämt :)

2011-08-09 @ 10:52:27
Postat av: Jag

Hahah eller huur! Helt sjukt ju. Fast det är väl kanske vad folk tycker om vår kaviar..

2011-08-09 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0