Any holiday party

Var på fest med temat "Any Holiday" i lördags. Jag o Agnes gjorde oss varsin krans o körde på midsommar. Massa skoj!
Vi smet även in på ett stort årligt event. Jag vet inte riktigt hur vi hade tänkt att komma in eftersom att vi inte hade köpt några biljetter (för ca 400 kr).. Men det löste sig ganska smidigt när vi mötte ett par grabbar som också hade varit på Any holiday partyt. Dem lämnade nämligen eventet så vi kunde ta deras armband o bara glida in. Perfect!
Vi tröck i oss lite kakor o grejer o sen åkte vi tillbaks till den andra festen.
När vi kom tillbaks var Sharks-ligan på ingång. Kvällen slutade i deras "partybuss" o vi var hemma vid 6.30.
Sjukt bra kväll förutom att min nya klänning sprack när vi spelade twister. Haha

Söndagen var rätt seg. Vi sov till ett-tiden sen åkte vi till marinan o käkade asgoda hamburgare. Efter det åkte vi downtown o kollade bio. Young adult. Så jäkla dålig! Vi tänkte smita in på en till film men vi orkade inte vänta på att New years eve skulle börja så vi åkte till Nick o kikade film istället. Ganska underbar söndag ändå.

VI=Jag & Agnes

Hade gärna bjussat på lite bilder meen jag har ju ingen kamera..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0