Sjukling

Jag har varit sängliggandes i två dagar. Inte så kul. Har nog aldrig hänt förut. Jag är ju aldrig riktigt sjuk. Brukar bara bli förkyld o känna mig hängig men jag brukar alltid ha lite lite energi så att jag iaf orkar lämna sängen. Men inte den här gången. Eller.. Jag krigade faktiskt upp igår för att jobba 2 timmar och imorse för att åka till kyrkan o kolla tjejernas luciatåg. Camilla skulle ju vara lucia o allt, det kunde jag inte missa! Jättefint var det o Camilla var superduktig. Massa tårar i ögonen. Jag bakade lussekatter här om dagen som hon bar in på ett fat.
Jag är fortfarande helt fascinerad att dem faktiskt firar lucia här i USA på vissa ställen. Stolt svensk!

Nu kom precis sötaste Corinne ner med te och mitt nya favvo bröd-English muffin, cinnamon & raisin.


Jag som inte ens gillar russin egentligen.. Muuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0