6 months in the US

Shohoo!

I fredags var det spelkvall hos Jens igen.
Jag och Julia hamtade upp Jens och tva tyska vanner till honom vid buss stationen i Hartford och sen akte vi till honom o spelade spel halva natten. Trevligt trevligt.

I lordags jobbade jag ett par timmar. Julian hade sin forsta fotbollstraning inomhus. Han ar fortfarande grymmast :) Jag akte sen till mallet o motte upp lite brudar. Det blev tva par skor fran Forever 21 och ett armband fran Macy's till Christine.
Pa kvallen var det forfekke hos Christine och sen BB och Up or on the rocks.

Ge mig sommar!

Forfekke hos Christine

Up or on the rocks

Black Bear Saloon


Igar, sondag var det Graison & Christines fodelsedag.

Lite slaktingar kom over men han fick inget kalas :( Han verkade dock ganska nojd iaf.


Efter Graisons firande akte jag till Christines firande. Jag missade middagen men hann med efterratten. Sen kollade vi pa Burlesque. Bra film!




Nu alskar jag Famous Amos cookies annu mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0