Buuusy

SHO!

Sorry for bloggtorkan.
Bilderna nedan far tala for vad jag har haft for mig de senaste dagarna.


Fredag-Thai restaurang

Lordag-Basket

Lordags-Utgang

Julias forsta BB kvall

Sondag-Swedish night hos Jens (tysk au pair)

Vi spelade spel och kollade pa "Man som hatar kvinnor" (The girl with the dragon tattoo). Inte dubbad faktiskt. Svenskt tal, engelsk text.
Helvete=Jesus. Ganska bra oversattning.

Mandag-Löning
David fyller ar idag. Akte till Target igar for att kopa The girl with the dragon tattoo (boken) till honom i fodelsedagspresent. Fick med mig lite annat krafs ocksa....

Jag tror jag var vard lite nya grejer for det var faktiskt lange sen jag shoppade!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh vad glad David kommer bli över sina nya lösnaglar och hårfärg :P

2011-03-01 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0