Mami gastbloggar!

Sa kom jag da antligen fram till min lilla alskling!!! Mottes pa Grand Central Station NYC...stora kramen och nagra tarar sa klart, det var underbart att ses igen!! Fia hade redan checkat in oss pa hotellet, lamna vaskor sen var det ut pa stan for middag o lite vin...jaaa vi tog de lugnt iaf jag, Fia skulle ju  ut o partaja senare...hamburgare o vin blev det och sedan en Irish Coffee pa en najs irlandsk pub....gottigottgott!! Kolla runt lite, sen var det nattinatti for mamsen :) Fia drog ivag med ett par kompisar o jag somnade skont!! Frulle pa ett mysigt stalle o sen lite shopping o rundvandring i en helt sjukt rolig stad :) Pa eftermiddan taget till Stamford dar Fia hade sin bil och sa resa "hem" till West Hartford dar David o barnene vantade med varsta steakmiddan...gott!! Sen har det ju faktiskt mest handlat om shopping, shopping o sa lite mer shopping pa massor av trevliga stallen, sen lite goda luncher o fikastunder har vi ocksa hunnit med :) Bio i tisdags, bra film Limitness...kommer kanske till Sverige sen!

Igar Torsdag var det sista shoppingen pa ett fint mall sa att Fanny skulle fa lite fran Victoria Secret :) Sen satte vi oss pa Starbucks drack kaffe o spelade kort haha!! Pa kvallen hade Fia clustermeating sa jag foljde med, vi var pa Cheescake Factory...underbart stalla o vilka tartor....OMG!!! Hamburgare till middag igen men tartbiten fick vi ta med oss hem...hade hyrt film sa vi krop ner i sangen, mumsade en otroligt god gigantisk chokladtartbit med gradde o kollade filmen....somnade dock ganska snart, for mycket gott i magen :) Idag har vi packat....stackars mig....tva stora resvaskor o ett handbaggage ska jag slapa hem imorn...Fia  har packat vinterklader som ska tillbaka till Sverige....nu undrar ju mami hur i helskotta hon ska fa hem resten :) Lycka till, behovs nog en container hahaaaa!! Ja ja den dagen den sorgen...det ar ju ett halvar till dess.....jaaa nu ska man langta igen, lika lang tid som hon varit borta...men de far ga...lite trist i sommar bara nar hon inte kommer att komma genom grinden for att forfesta lite med mami o Lasse pa altanen :( Men som sagt det far ga!!!

Nu avslutar jag o ska packa det sista, hamta pojkarna i skolan, lajja lite med dom sen blir det middag pa en Kina restaurang, David bjuder...najsigt!! Man tackar o bockar for den har tiden....USA ar alltid lika trevligt...men sa ar det ju anda sa att  - borta bra men hemma bast!!! Goodbye all see you soon!! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0