Weekend class

Hej.

Det viktigaste jag larde mig under helgen var att aldrig mer kora i Boston. Punkt slut. Nu kanske du tanker "men med GPS kan det ju inte vara sa farligt". Men jooo det ar det! Man aker fel iaf. Nasta helgkurs i April far det bli buss!

Mennee annars besokte vi ett shelter for hemlosa, kollade pa film och stadade i en park. Ganska intressant.
Besoket pa sheltret var faktiskt intressant pa riktigt. Skont att se att de hemlosa far hjalp. Och hora att manniskor donerar en himla massa pengar, mat, hygienartiklar osv.

Vi (Jag, Julia & Anna) bodde pa hotell. Jakla nice. Lite mindre nice dock nar vi blev utelaste fran vart rum.... Nar vi hade 15 min kvar tills lektionen borjade (vi hade varit o kakat frulle). Det slutade med att dem fick banda upp dorren med en kofot, hahaha. Helt galet. ca 20 min sena blev vi och nar vi kom tillbaks till hotellrummet pa kvallen luktade det nymalat. Listen hade blivit misshandlad.
Vi tog lite smygbilder for att ha bevis till lararna varfor vi kom sent men dem ar pa Julias kamera. Visar vid ett senare tillfalle.

Nu ar det 10 timmar volontar arbete som galler plus andra laxor plus pre assignments infor nasta helgkurs. FULLT UPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0