Ääääntligen

Har skolan börjar igen :D


Det firades med ett gympass. Har varit alldeles för lat under sommaren! MEN gympasset idag kompenserade nog ett par av de lata dagarna... När jag hållit igång i ca 1½ timme och började känna mig klar lyckades någon slags personlig tränare till en amerikansk fotbollsspelare få mig att träna med dem...?! Jag har fortfarande svårt att andas. Haha.

Jag älskar att amerikanare är så sociala.
Inte en enda gång har jag känt mig ensam på de olika lekplatserna vi åkt runt till i sommar.


Brooklyn bridge

Kommentarer
Postat av: Mami

Du e sååå vacker min lilla snuttjulla!!! Va skönt att det snart bär av till SFO...det kommer att bli sååå mysigt, det är skillnad, jag lovar!! Träna inte för mycket nu så du ser biffig ut när du kommer hem haha!! Träffade Meka i förrgår, lite kuligt :) Erika höll inte på med handboll längre!! fredag...så underbart, ska bli fint väder i helgen...najs!! Ha de bäst min lilla gullunge så hörs vi efter helgen!! Va rädd om dig! Pussar & kramar ÄLSKAR DIG!!! <3 <3 <3

2011-09-02 @ 08:42:12
Postat av: Fison

Men mamii det är ju för att jag brås på diig!

Om jag ser biffig ut när jag kommer hem så beror det nog på annat...

Haha Erika spelade inte ens sista säsongen jag spelade ;P

Niiice!! Ja vi hörs på måndag eller så.

Älskar dig mest. <3 <3 <3

2011-09-03 @ 08:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0