Hej här bor jag



Min egna ingång

Hall

Myshörna

Säng, garderob och dörr till garaget

"Kök"

Om alkohol är tillåtet är ju inte det första man vill fråga men när jag kikade i köksskåpet kändes det som att jag fick svaret

Såå jag bunkrade upp med en gång

Spännande att se vad flaskan smakar. Betalade 14kr för den. haha
Lådvinet (Franzia, white zinfandel California) innehåller 5 liter. Jag och West Hartford brudarna brukade köpa en låda att dela på. Tyckte att 120 kr var sjukt billigt. Här kostar den 65 kr. Och det är riktigt gott! Gaalet.

Badrum


Enda nackdelen är att jag inte har någon dusch här nere.
Det är ganska kallt också men jag har två rejäla täcken :) Här i Amerikat är det vanligt att man bara har en filt.

Bilder från huset kanske kommer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gullefjun!!! :) <3 Jag blir sååå sjukt glad av att se allt det här!!! Nu har du kommit RÄTT!!! Men glädj dig åt att du hade det lite halvdant i WH vad gäller boende osv (inte allt roligt du haft med brudarna) och att du nu får se en annan sida, kontraster förnöjer när det går åt rätt håll!! SF är fantastiskt, du har bara börjat gumman, finns sååå mycket mer! Jag längtar efter den dagen när du kan berätta att du åkt HW one ner till LA, eller iaf en liten bit, kanske till Monteray eller Carmel...heeelt underbart!!! Sausolito efter GG bridge...SUCK!! Ja du har massor att utforska!! Vi måste höras på Skype...vill höra pm Marinafesten :))) Puss & kramkalas goding!!! <3

2011-09-29 @ 10:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0