Äntligen!

Jag måste börja med att säga -Linda, jag är för busy för att hålla på med detta bloggtjafs ;) Och när man sitter vid dumburken 8 timmar om dagen på jobbet, u know, så längtar man ju inte direkt till datorn när man sitter på tåget påväg hem... O på tal om tåg så ska jag snart sluta med dem dumheterna!! Jag var nämligen på min första körlektion idag :D:D
Jag var megaduktig.. Klarade av att köra både upp och ned för backen, haha.

TUSEN TACK TILL LEAF som betalat 12 körlektioner åt mig :)



Idag har jag också installerat Skype så att jag kan jag prata med Linn i New York :D Hoppas vi hörs snart gumman!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen o sen kolla på Ballar av stål :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så duktig! :) Snart kan du vara chaufför åt oss alla när det är fest på g, haha!



Din långa kommentar kom med, busy week gumman! Men det är bra, man ska ha saker att göra för då kommer sommaren snabbare. Eller nåt sånt. Fy fuckan vad jag har ont i halsen:-( Ligger i sängen nu med lite glass, aaah gott!



See you!

2009-04-21 @ 16:47:13
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: syster

hihih, jag har också skype :D fast på den stationära datorn. men när vi får ordning på internet på den kan du ju snacka med mig också COOOOLT :D

2009-04-22 @ 20:56:44
URL: http://ohlssson.blogg.se/
Postat av: Jag

Jahaadu de ä ba o ringa ;) .. Om några månader, haha.



Eller huur, smart! Dem måste bara ta bort mandarinerna från fruktkorgen så blir allt bra ;P



Uursh! Drick te med honung!

Ses imorgon.. Gå inte o bli mer sjuk nu.







Bra syrran... Snart bor vi under samma tak så då passar det ju jättebra!! <3 <3

2009-04-22 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0