Hammarby-Alingsås (27-22)

När Jag & Becka äntligen kom fram till Eriksdalshallen var det två (endast två) gubbar framför oss i kön. Jag ser tjejen i luckan riva av två biljetter till gubbarna och kvar i handen har hon endast EN (1) biljett kvar......... Som tur var fanns det iaf platser kvar på kortsidorna.. Ståplats... Man kunde iofs sitta ner men man satt verkligen inte bra.. Hade vi inte gått vilse hade VI fått de sista biljetterna.. Nåväl.. Eriksdalshallen var FULLPROPPAD och det var vinna eller försvinna som gällde för Hammarby. I matchinledningen märktes inte allvaret, det var egentligen efter "öka takten sista kvarten, Tidaholm" som man kände att det faktiskt var vinna eller försvinna som gällde. Det var också då hemmalaget tog taktpinnen och drog ifrån. BRA Bajen! Se till o ta hem sista o avgörande matchen på söndag nu så ses vi i Globen 9 Maj.
                         




Imorgon flyttar Mamma, Lasse o Syrran till huset :) Så det blir väl att åka dit efter jobbet o hjälpa till o packa upp lite o så..

Imorgon klockan 07:00  är det också körlektion nr.4 så det är nog dags att blunda lite.
Ciao


Kommentarer
Postat av: Sarah.

hihi jag står längst ner i vänstra hörnet på den andra bilden ;) först är det två st random, sen kommer pappa, jag och Dennis :)

2009-04-29 @ 14:05:34
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Jag

Naaajs ;) Läste i tidningen idag att hammarbyklacken hade spottat o grejer på alingsåsspelarna.. Märkte du nå sånt??

2009-04-29 @ 22:43:25
Postat av: Sarah.

nej det gjorde jag inte.. men det skulle inte förvåna mig, de längst fram var riktigt hetsiga!

2009-05-02 @ 17:10:05
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0