Handboll

Jahaa, då är ännu en säsong över. (Nu har vi uppehåll i heela 3 veckor..)

Kvartsfinalen spelade vi mot AIK och vi fullständning körde över dem. Slutresultatet skrevs till 35-14.
Semifinalen var en aning tuffare.. Vi ledde dock hela matchen men orkade inte på slutet och missade finalen med en boll. Ganska surt men ingen trodde att vi kunde ge Skuru en sådan match (även fast vi vann mot dem sist).. Dem fick verkligen ge allt in i det sista för att slå oss.
Men men.. Det betyder att jag kan fullfölja mina planer för morgondagen, shopping i Sthlm och sedan middag och vin med Mickis på Fridays. MYS!

Jag lyckades iaf få med mig en t-shirt hem så dagen var ju inte heelt onödig iaf :P


Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0