Lycka till gumman

Idag åkte min kära vänn Linn till USA för att vara au pair. Jag är såå avis! Men "snart" kommer jag också :D
Lycka till hjärtat!

I helgen har jag varit i Skövde o hälsat på Ida, äntligen!  Det tog bara två år typ :( o när jag väl kom dit ville jag inte åka hem!!
Vi hade det iaf massa mys o hann med en kanske inte allt så normal utgång, mys i solen, shopping, matlagning, filmkväll och filmdag.

"Kanske inte allt så normal utgång".. Det kan sammanfattas ganska bra genom att berätta att vi för det första stötte (träffade, inte raggade...) på en tjej med svart sopsäck som hon matchat med ett par gummistövlar... För det andra stötte vi på en typ tomte som satt o rökte pipa.. För det tredje blev vi förföljda av en mörk kvinna som tidigare under kvällen givit oss komplimanger inne på toaletten.. För det fjärde passade vi på att besöka herrtoaletten för att sedan avslutan kvällen med att skrika o sparka lite på en dörr.. O vem sjutton ställde köttbullar o makaroner i mikron???? Nämnde jag att 72 bilder togs under kvällen.. Med gott sällskap har man alltid kul! 

Wohooow! Boende mitt i Visby till v.29 är kirrat. Jag, Ida & Mickis, bättre blire inte!


Ett litet smakprov ;)


Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysigaste helgen på väldigt, väldigt länge! Tack sis! <3



Gotland. Vad säger man? Färja, Kallis, Rosé, grillning, vandrarhem, Gute, lokalsinne, du, jag, mickis. = TOTAL lycka, TOTALT underbart kaos!

2009-04-09 @ 20:45:34
Postat av: Ida, igen.

Snygg bild förresten, är det de där man kallar perfektion och sin bästa sida eller? Nehee de va från en annan del av Skövde, jahaa.

2009-04-09 @ 20:46:57
Postat av: Jag

Tack själv!! <3



Åååhh såå taggad!! :D:D



Hahah precis, en annan del av Skövde.

2009-04-09 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0