Måndag

De japanska körsbärsträden hade börjat blomma i Kungsträdgården. Det var en mysig utsikt från uteserveringen på Friday's. Synd att det var så satans kallt bara... Men tur däremot att dem har så varma o mysiga filtar :)
Efter två stora hamburgare, rosévin och strawberry daiquiri gick vi till Waynes coffee för att fika.
Jag är ju van att spendera söndagskvällarna hos mamma men detta dög också ;) Tack Mickis för en mysig kväll.
  
  


Idag har jag varit på min tredje körlektion, jobbat, promenerat, shoppat skor på barnavdelningen och firat Jenny som fyller 21 år idag, GRATTIS igen räkan. <3

Imorgon ska jag o Becka in o kolla på semifinal 4, Hammarby-Alingsås.. (1-2) Det är nu det gäller Bajen.. Gör mig inte besviken!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: jenny

sötis, tack för att du kom :)

2009-04-27 @ 23:35:32
URL: http://cashorcredit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0