Stopp världen

Vart tog tiden vägen? När blev lillesyrran tonåring? Jag hänger inte med..
Det där vackra ansiktet, snygga benen och fina leendet.. Ge mig en bur så jag kan låsa in henne!!
Jag höll på att smälla av imorse när hon endast hade svarta nylonstrumpbyxor och ett linne (eller kanske två..?) som gick preciis över rumpan.. Jag vet inte om det är så man klär sig nu för tiden när man går i högstadiet.. Men jag förvandlades snabbt till en hönsmorsa o sa att sådär kan hon faktiskt inte gå...... Men det kunde hon tydligen.
Jag vill ju bara inte att allt ska gå för fort.. Och killarna ska inte få fantasier!!

Idag spelade vi träningsmatch inför slutspelet i helgen.. Vi mötte gamla avdankade elitseriespelare samt några brudar som varit med under säsongen. Det var inget finlir men ändå en ganska okej match. Det som dock INTE var okej var att jag stukade foten när det var 3 min kvar.. Great! Körlektion imorgon och slutspel i helgen.. Jäkla bra tajming.. Men men.. Foten är lindad och om jag lyckas att hålla foten högt under natten med hjälp av en kudde så kanske det känns bättre imorgon.

Jag fick alldeles nyss faktiskt prata med Linn en stund, ca 40 min :D Riktigt kul. Hon berättade om de första veckorna och familjen verkar jättemysig. Hoppas att det fortsätter i rätt riktning. Jag blir bara mer o mer taggad på att åka.

Naj nu måste jag sova. Körlektionen börjar 07:00 imorgon =/

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0