Välkommen älskade sommar

 Idag åt jag årets första utelunch. En fräsch kycklingsallad med goda arbetskamrater. Helt fantastiskt. Jag invigde också mina rosa chinos idag, färg färg färg, sommar sommar sommar, I love it!

Kvällen har inte direkt varit sämre.. Becka hämtade mig efter jobbet, vi åkte då till Ica o handlade käk och åkte sedan till henne för att börja förbereda lite. Vi gjorde kycklingspett med paprika, rödlök och zucchini och till det hade vi klyftpotatis, tzatziki, bea och baguetter, MUMS!
När matförberedelserna var klara passade Elin på att komma (riktigt bra tajming). Vi åkte då för att hyra film. Det blev en thrillerkomedi... Vi borde förstått när vi läste genren att filmen var kass men eftersom att Pittan var med så kunde vi inte låta bli att hyra den. Till filmen åt vi efterrätten, den nya carte dór glassen med smultron. Sjukt gott tillsammans med chokladsås! :D Vi var sedan tvungna att runda av eftersom att det är slutspel tidigt imorgon.



Även fast jag knappt kunde gå igår morse så lyckades jag till slut ta mig till körskolan och det gick faktiskt bra att köra med stukad fot. Idag känns foten mycket bättre och den är i stor sett redo att spela match imorgon. Lite bandage o tejp lär dock behövas!!

Nu måste sova så att jag är pigg o alert imorgon! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0