2009

Jadu 09 har varit ett händelserikt år må jag säga.

Det började med att jag fyllde 20. Handlade på systemet för första gången.
Mormor fyllde 70 o vi överraskade henne big time.
Melodifestivalfinalen i Globen med Kales
Skaffat min första blogg, ganska konstigt eftersom att jag hatar bloggar..
I Mars åkte jag till Afrika för första gången. Egypten, Hurghada med Elin.
Linn åkte till USA i April för att vara borta ett år och jobba som au-pair.
I April köpte även mamma o hennes gubbe hus här i Märsta.
Jag hälsade äntligen på Ida i Skövde
Jag har blivit utsedd till lagkapten i handbollslaget
Valborg spenderades i Bergshamra som blev första visiten av många i år.
I samma veva kom Svanberg och Crona och gänget in i våra liv och många dagar i sommar har spenderats med det (lite speciella...) gänget.
Även midsommar firades i Bergshamra. Massa mys med fina midsommarkransar och gummistövlar.
En hel del fester har det blivit hemma hos Sanna i Sumpan
Trippen till Järlåsa och alla grillmyskvällar med Elin & Becka och co har varit underbara!
28 Juni köpte jag och flyttade till min första helt egna lägenhet
En annan höjdpunkt på året var Gotland, Visby med Ida & Mickis. Oförglömligt!!
Kusilinen Emma har gift sig med sin Stefan och är nu gravid med sitt andra barn.
Carro har flyttat till Märsta (med sin Theodor), nu bor vi lika nära varandra igen som när vi var små.
Jag har varit på Gekås i Ullared för första gången. ca 5000 kr fattigare blev jag.
Jag har blivit uppsagd på Panalpina
Jobbat på dagis o varit arbetskamrat med Becka
Fått nytt jobb som personlig assistent
Pappa 50 år
Teaterbesök, kryssning, en helg i Gbg och två konserter (Lars Winnerbäck & Melissa Horn) har jag hunnit med också
Även Becka har köpt sin första lägenhet o blir min granne i februari 2010
Julen spenderades hemma hos mamma med mormor o morfar o moster o alla.
Fira in det nya året ska jag göra med Ida, Mickis, Carro & Johan (och alla andra som vi inte känner) i Bromma.

Vad har jag saknat i år?
körkort, pappa och kärlek

Mitt nyårslöfte: Ta körkort ffs och komma iväg till USA











GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0