host host

Torrhosta är bajs!


Spisen är nu installerad. Tack Nicke!! Vad jag nu behöver hjälp med är att sänka benen så att spisen är lika hög (låg) som diskbänken. Att man inte kan göra någonting själv......

Imorgon blir det jobb, en sväng förbi centrum, packa inför resan till Mickis och sen Corner.

"Jajuste, jag har hittat din blivande man"
Citat från min kära mor.

Jag vet inte om hon tror att jag behöver hjälp att ragga, att hon själv saknar att ragga eller om hon vill hitta mig en grabb som får mig att skippa USA......
Hon ska iaf tydligen presentera mig för en riktig goding imorgon på Corner.
Men är han singel? Ööh..?
Är jag ute efter en grabb? Ööh..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0