Lasse ikväll

Hostan är i stort sett borta. Nu är det snor och feber som regerar.
Även fast jag inte var helt frisk i fredags sa jag att jag kunde vara med på matchen i lördags. När jag vaknade upp på lördagen ångrade jag mig men visste att vi var dåligt med folk och ställde därför upp o följde med till Täby.
Jag mådde inte så bra under matchen men det funkade. Efter matchen mådde jag inte ett dugg bättre. Men jag skulle ju på födelsedagsmiddag för Andi och julfest med Panalpinagänget på kvällen.. Så jag hade ju verkligen inte tid att må dåligt o höll ut.
Riktiga smällen fick jag ta igår när jag vaknade upp. Fy sjutton.
Jag var vaken några timmar. Somnade sen i soffan vid tretiden, sov fram o tillbaks till halv nio då parlamentet började. La mig då i sängen o kollade på parlametet o somnade sen direkt efter o vaknade idag halv tolv.
Ganska många timmars sömn... O nu efter några ipren känner jag mig lite bättre. Måste nog försöka få i mig lite mat också. En toast och typ 4 köttbullar med lite makaroner på två dagar är nog inte tillräckligt.

Det mest otajmade är också att jag ska på Lars Winnerbäcks konsert på Hovet ikväll..
Men med ett par piller till ska det nog funka.. Jag är ju spyless på sängen o soffan iaf..

Resten av veckan

Tisdag: Jobba, Ikea med Carro
Onsdag: Jobba, Träna
Torsdag: Jobba, match mot Westermalm (sista seriematchen innan det vänder)
Fredag: Jobba, fredagsmys, GRATTIS Elin 20 år!!
Lördag
: Fira Elin
Söndag: Julbak med mamsen

Meen det beror ju på hur jag mår.. Ursh o fy, jag som aldrig brukar vara sjuk =/

Förresten.. Herre vilka sjuka drömmar jag haft alla dessa timmar jag sovit. Jag tror aalla jag känner varit med. Det sjukaste var nog när jag o Linn körde ner morfars bil i nån sjö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0