tredagars

är inte riktigt min grej (bara på Gotland eller utomlands).. Men ikväll kör vi igen.

Pubkvällen på Corner förvandlades till utekväll med Carro i Sthlm med alldeles för mkt gratissprit, borttappad röst och en jäkla baksmälla igår... Ibland är det jobbigt att vara så in i helskotta spontan.

Med några minuters marginal hann jag med tåget till Västerås. Jag tog första bästa sittplats och smsade Mickis att jag var på g och att jag var bakis som ett ass. Att ringa var inte att tänka på. En veckas torrhostande har totalt förstört min "vackra stämma".

På mitt sms svarade Mickis i stil med "haha jaha så du ska köra tredagars?!"
Det var nära att jag hoppade av tåget i farten.

Att vara sjuukt jäkla hes när man ska träffa nya människor är inte så kul. Alla västeråsare har tydligen redan fördomar om att stockholmare är dryga.. Oså kommer jag o sitter i ett hört o inte säger ett skit (för att jag inte KAN). Vi var iofs bara på studentkåren igår och dem flesta såg ganska läskiga ut så det gjorde inte sådär jättemycket.

Inatt har jag sovit 11 timmar o känner mig mycket piggare. Dessvärre är inte rösten så mycket bättre =/ Men det får funka iaf.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0