Jobb & myskväll hos mamsen

Klockan ringde 06:20 men bara satans moster hade orkat gå upp. Tack underbara Panalpina för vår flex!
Snoozade till 07:00 o gick hemifrån vid 07:40 för att hinna köpa frulle o nytt busskort. Nedrans busskort.. Man råkar fylla 20 så får man betala nästan dubbelt så mkt.. Någon liten nittonåring som vill låna ut sitt leg?? ;)
08:18 anlände jag på Kanalvägen 18 med 18 minuter minus på flexkontot. Inga större bekymmer eftersom att jag har ca 10 timmar plus. Ibland får man unna sig att sova lite längre.
På lunchen åkte jag o mina grabbar till kebaben i väsby. Jag försökte få dem att berätta hur de hade spenderat alla hjärtans dag med sina flickvänner men ingen ville riktigt gå in på detaljer.. Jag vet att dem alla tre är riktiga romantiker men ingen vågade erkänna det.
När vi kom tillbaks fick jag sms av mamsen att sätta på Vinyl107, vilket jag gjorde. Efter Simon&Garfunkel och Creedence hörde jag en glad, kvittrande röst jag väl kände igen.. Efter lite meningslöst prat svarade mamma på dagen fråga och vann sedan biljetter till musikalen "Buddy Holly". Grattis!

Eftersom att det inte blev någon söndagsmiddag hos mamsen igår så blev det myskväll i Rosersberg idag istället. Det bjöds på grillad kyckling, sourcream and onion chips, aioli och en stor härlig sallad, MUMS. Hoppas inte grabbarna tar skada av min vitlöksandedräkt imorgon....

Eftersom att jag blir bostadslös 1 Juli och inte får komma på några hyresrättsvisningar så har jag ikväll ansökt om lånelöfte hos SBAB. Hoppas att det går igenom! Men jag tror inte att det ska vara några problem.

Måste också passa på att säga grattis till min älskade kusin som berättade idag att hon ska gifta sig i Augusti!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS. Och grattis förstås till Stefan också som lyckades hitta ett sådant kap ;)
Längtar efter bröllop!!




God natt

Kommentarer
Postat av: Kusilinen

Vad skönt med lite sovmorgon!! :D

Synd att inte vi har flex i skolan ;) haha

Fick ett samtal igår av en kille i klassen som sa att vi är lediga idag, underbart!!

Hanna var precis här o hämtade jonah, hon ska jobba på dagis så han fick följa med :) hihi

Jag måste plugga lite.. blää!

taack älskade gumman :D

ska bli såååå roligt att få ha mitt egna bröllop, underbart! :D

love <3

2009-02-17 @ 08:53:57
Postat av: Fia

Ååh vilket lyx! o snart har ni lov också!!

Va duktig du är, kämpa allt vad du kan nu snart är det slut.

Förstååår det!! :D hihihi

<3 <3

2009-02-17 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0