Knifetown

Hej hallå alla vänner och ovänner.

Hoppas ni överlevde gårdagen, fredag den trettonde... Jag överlevde iaf utan svårigheter. Jag hade tillomed sån TUR att jag inte behövde betala på Upptåget till Knivsta. Vadå att fredag den trettonde är en otursdag?? Kvällen spenderades på Spegeln i Uppsala. Det var Friday the 13th som stod på menyn (vad annars..) o biosalongen var fullsatt. När den gravida kvinnan lugnat sig o satt sig på sin plats, SF snubben försökt laga den trasiga stolen o alla snorungar började dämpa sig så sattes äntligen filmen igång.. Efter ca. 15 min stängdes dock filmen av och SF snubben kom in igen. Tydligen hade 10 personer kommit o lämnat tillbaks sina biljetter för att det var för livat i biosalongen.. Efter lite hotelser sattes filmen igång igen och snart började man ångra att man själv inte gick o lämnade tillbaks biljetten. Filmen var inget att rekommendera med andra ord. Tur att jag hade gott sällskap av Elin o Blerra iaf :)

Nu sitter jag hemma hos Elin i Knifetown o ska snart gå o byta om o ta en långpromis o hälsa på Elin på hennes jobb (om jag hittar).

Ikväll (på "the holy valentine's day") ska vi ha romantisk middag o kolla melodifestivalen. Tur att man har vänner när vissa andra är ute o reser... Saknar dig Herr J.

Jaja, nu blire på med joggingdojjorna. Om jag inte GÅR VILSE så hörs vi snart :)

Ha en mysig alla hjärtans dag o ta hand om er.

Puss & kram


JAG & ELIN

Kommentarer
Postat av: Kusilinen

tråkigt att vissa alltid ska förstöra för andra!



2009-02-17 @ 08:50:05
Postat av: Fia

Aah så larvigt =/

2009-02-18 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0