NaprapaTor

Tisdag=Besök hos naprapaten. Han heter Tor och är från Norge. Idag var det femte besöket och nästa tisdag kommer vara det sista. Äntligen! Det gjorde faktiskt lite mindre ont idag när han tröck o knakade överallt. Vilket jag tror beror på att spänningarna börjar släppa och att jag inte är lika sne längre. Yes!

Fettisdag=Semla på jobbet. En semla per år räcker

Två telefonsamtal från fjärran har jag fått idag också. Ett från Skövde som fick mig att koppla bort jobbet helt o bara skratta i nästan en halvtimme. Ida, du är bäst! Andra samtalet var från Thailand men varade tyvärr bara i fem minuter och innehöll inte lika mkt skratt. Se till så att munnen har läkt tills du kommer hem så jag kan pussa på dig!

Hejsvejs.


Linda Rosing spring vilse, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0