Stieg Larsson..

en riktigt smart och begåvad författare. Varför sjutton skulle han gå o dö bara sådär.. Vill ju ha mer böcker!! Är iofs bara inne på andra boken så "Luftslottet som sprängdes" har jag iaf kvar att läsa. Biopremiären på "Män som hatar kvinnor" den 27 feb. är given! Hade kunnat se den redan idag eftersom att Kia gav ut biljetter på jobbet.. Men man hade ju sån himla tur i vanlig ordning att man jobbade kväll o kunde därför inte följa med :(
Och på tal om tur så missade jag preciiis tåget hem efter kvällspasset också.. Så det var bara att vänta en halvtimme till 22:13 tåget istället..... Men jag hade iaf min kära bok, "Flickan som lekte med elden" så jag överlevde. Tack Stieg!

Jaha, äntligen fredag imorgon. Ska försöka komma tidigt till jobbet så jag inte behöver jobba över så länge.
SJUKT (!) mkt att göra.
Hoppas inte jobbet suger all must ur mig bara för mot kvällskvisten blir det att skaka lite rumpa :)
Blir nog Pans i gamla stan. Hojta till om du vill hänka!

God natt/Fia


Kommentarer
Postat av: Kusilinen

jag har hört att dom böckerna ska vara suuper bra! jag är så dålig att läsa tyvärr.. ska nog börja med det :)

fy vad surt, tur att du hade boken :P hihi

ha en myysig helg :D

så ses vi nästa vecka :) vilken dag kan du gummsan?

love <3

2009-02-20 @ 16:49:45
Postat av: Josefin

Jaa det tycker jag! :)

måndag eller tisdag passar bäst för mig :D När passar det bäst för dig?

Trevlig helg!! Pusspuss <3

2009-02-20 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0